Zwroty i reklamacje sklepu Crynoline
ZWROT TOWARU PRZEZ KONSUMENTA (odstąpienie od umowy zawartej na odległość)
Jeśli jesteś Konsumentem masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od otrzymania paczki.
Wypełnij „ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY” i dołącz go do paczki ze zwracanym towarem, przesyłkę odeślij na adres:
Crynoline Sp. z o.o.
ul. Mikołowska 31
41-400 Mysłowice
z dopiskiem “ZWROT SKLEP CRYNOLINE”
Prosimy o podanie rachunku bankowego w formularzu odstąpienia od umowy oraz numeru zamówienia, co przyspieszy procedurę zwrotu środków.
W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami: info@crynoline.pl
Od momentu otrzymania towaru masz maksymalnie 14 dni na dokonanie zwrotu. Zwroty odsyłane są na koszt klienta.
Jak zwrócić towar?
1. Spakuj i zabezpiecz towar do wysyłki.
2. Dołącz wypełniony „ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY”.
3. Odeślij towar na adres:
Crynoline Sp. z o.o.
ul. Mikołowska 31
41-400 Mysłowice
z dopiskiem “ZWROT SKLEP CRYNOLINE”
4. Czekaj na zwrot środków.
REKLAMACJE TOWARU ZAKUPIONEGO PRZEZ KLIENTA
Prosimy sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera. Jeśli stwierdzisz, że towar jest uszkodzony lub przesyłka nosi znamiona uszkodzenia, spisz protokół szkody w obecności kuriera i skontaktuj się niezwłocznie (w tym samym dniu) z nami podając numer faktury zakupowej: info@crynoline.pl
Ponadto, jeśli stwierdzisz, że zakupione przez Ciebie produkty mają wady fizyczne możesz zgłosić reklamację: info@crynoline.pl, +48 32 202 62 00.
Wypełnij „ FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI” i dołącz go do paczki z reklamowanym towarem, przesyłkę odeślij na adres:
Crynoline Sp. z o.o.
ul. Mikołowska 31
41-400 Mysłowice
z dopiskiem “REKLAMACJA SKLEP CRYNOLINE”
W ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji ustosunkujemy się do Twojego zgłoszenia.
Jeśli masz inne pytania zadzwoń lub napisz do nas: +48 32 202 62 00, info@crynoline.pl
Crynoline Sp. z o.o., ul. Sobocińskiego 19, 40-687 Katowice